PALVELUNTARJOAJA

Oy Autoliike Nystedt Bilaffär Ab

Y-Tunnus: 221880-6

Latojankatu 2

67700 Kokkola

020 780 7300

info@s-rengas.fi

Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaaminen

Kaikki verkkokaupassa esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron. Toimituskulu ilmoitetaan ostoskorisivulla. Tilauksen maksettava summa määräytyy tilaushetken hintojen mukaan. Verkkokauppa pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin. Verkkokauppa ei takaa, että sivuilla näytettäviä tuotteita on aina saatavilla. Verkkokaupasta ostettuja tuotteita ei saa jälleenmyydä.

Ostaminen ei edellytä rekisteröitymistä tai asiakasomistajuutta. Mahdollisia etukoodeja voi käyttää vain yhden tilausta kohti. Erilaisia etuja ei voi yhdistää. Onnistuneen tilauksen päättää tilausvahvistus, joka lähetetään automaattisesti tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistus kannattaa säilyttää. Tilausvahvistuksesta voi myöhemmin tarkistaa tilauksen tiedot. Tilausvahvistus toimii ostoksesi kuittina. Kun tilaus on maksettu, se siirtyy käsiteltäväksi eikä tilausta voi enää muuttaa.

Verkkokaupalla on oikeus olla hyväksymättä tilausta syytä ilmoittamatta. Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen myös selvien hintavirheiden osalta. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa niin merkittävästi tuotteen oikeasta hinnasta, että asiakkaan katsotaan ymmärtäneen virheellisyyden.

Ostamalla verkkokaupasta tilaaja hyväksyy, että verkkokauppa lähettää tilaajalle kirjepostia, sähköpostia tai tekstiviestejä tilaukseen ja toimitukseen liittyvissä asioissa.

Bonus ja maksutapaetu

Ostoksista (vain tuotteet) voidaan maksaa Bonusta (1–5 % koko asiakasomistajatalouden kuukauden bonusostoista) asiakkaalle, jolla on S-Etukortti. Bonuksen maksamista varten asiakkaan tulee tunnistautua verkkokauppaan ja luovuttaa asiakasomistajatiedot Verkkokaupalle. Asiakasomistajan tunnistamispalvelussa asiakas hyväksyy Bonuksen ja maksutapaedun maksamista edellyttävien tietojen välittämisen verkkokauppaan. Kuukauden ostoista kertynyt Bonus ja maksutapaetu maksetaan osuuskaupan asiakasomistajatalouden pääjäsenen etujen maksutilille S-Pankkiin seuraavan kuun 10. päivään mennessä. Verkkokauppa ei voi jälkikäteen lisätä verkkokaupasta tehtyjä ostoksia asiakasomistajatalouden kuukauden Bonusostokertymään. Bonuksen kerryttäminen sekä S-Etuhintojen hyödyntäminen edellyttävät, että verkkokaupan asiakastietoihin on liitetty asiakasomistajatiedot ja tilaaminen tehdään tunnistautuneena. Yrityskorteilla maksetut ostot eivät kerrytä Bonusta tai maksutapaetua.

Maksaminen

Verkkokaupassa tilaus maksetaan pääsääntöisesti ennen tuotteiden toimittamista. Tilaus tulee maksaa käyttäen suomalaisia verkkopankkeja, yleisimpiä maksukortteja, laskulla/osamaksulla tai MobilePayta.

Maksukorteista maksuvälineenä käyvät Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit. Verkkokaupassa on käytössä seuraavien pankkien verkkopankkimaksu: S-Pankki, Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Handelsbanken, Aktia sekä Säästö- ja Paikallisuusosuuspankit. Luottokorttilaskulla tai tilitapahtumissa myyjänä näkyy Oy Autoliike Nystedt Bilaffär Ab.

Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti SSL-salatulla maksulomakkeella, josta tiedot lähetetään edelleen salattuna Netsille. Mitään korttitietoja ei tallenneta kaupan omaan järjestelmään. Pankkitunnuksilla maksaessa asiakas ohjataan suomalaisten verkkopankkien maksupalveluihin, joissa maksutapahtumat rekisteröidään turvallisesti kunkin pankin omassa maksujärjestelmässä.

Maksamisen jälkeen lähetämme asiakkaalle sähköpostitse tilausvahvistuksen tilatuista tuotteista. Jos tilaus toimitetaan postin kautta pakettina, voi asiakas seurata paketin etenemistä myymälältä saamallaan pakettitunnuksella.

Toimitusehdot

Verkkokaupan lähetysten kuljetuksista vastaa pääasiassa Posti Oy. Tilausten toimitusajat määräytyvät tapauskohtaisesti, sillä toimitusaika riippuu tuotteen saatavuudesta. Jos tarkkaa toimitusaikaa ei ole sovittu, S-Rengas pyrkii toimittamaan tilaukseen sisältyvät tuotteet mahdollisimman pian ja viimeistään 30 päivän kuluttua sopimuksen tekemisestä. Tilauksen vastaanottaja saa saapumisilmoituksen joko sähköpostiin, tekstiviestillä tai postitse, kun paketti on saapunut postin toimipaikkaan. Toimitusosoitteen tulee olla Manner-Suomessa. Tilauksia ei toimiteta ulkomaille. Kotiinkuljetus on mahdollista vain sellaisiin osoitteisiin, joihin on kiinteä tieyhteys. Lisäksi rahtitoimituksissa tulee huomioida, että toimitusosoitteen tien tulee sallia painorajoituksiltaan raskaat ajoneuvot ja kohteessa tulee olla riittävästi tilaa kuorman purkuun ja kuorma-auton kääntymiseen. Tuotteen toimituskulut maksetaan tilauksen maksamisen yhteydessä.

Toimituskulut

Tuotteen toimituskulut maksetaan tilauksen maksamisen yhteydessä. Toimituskulut voivat muuttua kampanjoista riippuen.

Toimitusvirhe

Jos lähetyksestäsi puuttuu tilaamasi tuote / tuotteita, ystävällisesti pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Lähetämme sinulle tilaukseltasi puuttuneen tuotteen, mikäli mahdollista. Muussa tapauksessa toimittamattoman tuotteen arvo hyvitetään sinulle takaisin.

Tilausmuutokset

Tilaukseen ei voi tehdä muutoksia sen jälkeen, kun tilaus on maksettu. Maksamisen jälkeen tilaus siirtyy välittömästi eteenpäin käsiteltäväksi. Toimitusprosessin nopeuden takia tilausta ei pystytä muuttamaan jälkikäteen.

Palauttaminen

Etäkaupassa kuluttaja-asiakkaalla on 14 vuorokauden maksuton peruuttamisoikeus, joka koskee myös virheettömiä tuotteita. Verkkokaupan asiakkailla on 14 vrk peruuttamisoikeus avaamattomille, kokeilemattomille tuotteille. Peruutusaika alkaa tuotteen vastaanottamisesta. Asiakas vastaa kaikista palautukseen liittyvistä kustannuksista

Verkkokaupassa ei ole vaihto-oikeutta. Voit palauttaa ohjeita noudattaen avaamattoman ja käyttämättömän tuotteen, jolloin verkkokauppa hyvittää tuotteen sinulle, ja voit halutessasi tehdä uuden tilauksen.

Asiakkaan tulee välittömästi tilauksen vastaanottamisen jälkeen tai viimeistään 7 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta tarkistaa tilauksen kunto ja tilatut tuotteet. Palauta myös viallinen tai virheellinen tuote palautusohjeiden mukaisesti.

Mikäli asiakas haluaa palauttaa tuotteen, tulee hänen olla yhteydessä asiakaspalveluumme info@s-rengas.fi 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta ja ilmoittaa haluavansa peruuttaa kaupan.

Kuluttajasuojalain etäkaupan 6. luvun (13.6.2014) mukaan verkkokaupalla on oikeus pidättyä rahan palautuksesta, kunnes se on saanut palautetun tuotteen / tuotteet takaisin. Maksu palautetaan lähtökohtaisesti samalla maksutavalla, jota alkuperäisessä tilauksessa käytettiin.